Aankomst in New York - Reisverslag uit New York, Verenigde Staten van Jeannetta Ark - WaarBenJij.nu Aankomst in New York - Reisverslag uit New York, Verenigde Staten van Jeannetta Ark - WaarBenJij.nu

Aankomst in New York

Door: Jeannetta

Blijf op de hoogte en volg Jeannetta

01 September 2014 | Verenigde Staten, New York

Woensdag 27 augustus 2014
We zijn rond 11:30 uur aangekomen op Newark airport te New York. We hebben op de airport een shuttle geregeld naar ons hotel Edison.
Wat een verkeer en wat zijn mensen hier ongeduldig, Ze toeteren behoorlijk vaak als men in hun ogen niet opschiet.
Bij aankomst hotel werden we geholpen door een oudere balie medewerker Tony. Hij vond het wel erg lastig die Nederlandse namen. Het ging dan ook veelvuldig fout, maar uiteindelijk was alles toch geregeld. We hebben daarna ons even opgefrist op onze hotelkamers. Gezinus heeft een kamer op dezelfde verdieping, maar aan de andere kant van de gang.
Vervolgens zijn we naar Central Park gelopen. De weg erna toe liep wat omhoog en het was 30 graden Celsius, dus hebben we heerlijk op het grasveld in de schaduw gezeten. Goed uitgerust zijn we op zoek gegaan naar een restaurant. Uiteindelijk gewoon burgers gegeten maar wel bij een gewone restaurant. Spijtig genoeg bleek achteraf dit restaurant geen goede keuze te zijn geweest.
Omdat we al vanaf 6.00 uur klaar stonden in Amsterdam om naar de luchthaven te lopen en het hier 20:30 uur nu was, hadden we met+ 6 uur tijdsverschil, voor ons gevoel er al een behoorlijke dag op zitten. Conclusie : Tijd om naar onze hotelkamer te gaan. Morgen staan we weer om 9.00 uur klaar.