Bezoek aan Boston, 31 augustus 2014 - Reisverslag uit Boston, Verenigde Staten van Jeannetta Ark - WaarBenJij.nu Bezoek aan Boston, 31 augustus 2014 - Reisverslag uit Boston, Verenigde Staten van Jeannetta Ark - WaarBenJij.nu

Bezoek aan Boston, 31 augustus 2014

Door: Jeannetta

Blijf op de hoogte en volg Jeannetta

01 September 2014 | Verenigde Staten, Boston

We zijn rond 10.00 uur vertrokken van de camping naar het stadje Riversite. Daar konden we het beste de Camper parkeren volgens de camping beheerder om vervolgens met de trein naar de stad Boston te gaan. Daar aangekomen zijn we zijn direct naar de Visitor Centre doorgelopen en hebben daar een gids geregeld voor de Freedom Trail door de stad heen. Dit is een wandel tocht langs allemaal belangrijke gebeurtenissen in de geschiedenis van Boston en de Boston Tea Party. Alleen hadden wij met onze gids geen geluk. Deze man ging zo op in zijn verhaal dat hij veel langer dan normaal over de hele toer deed. Hij vertelde erg snel en dat was niet altijd goed te volgen voor mij en Gezinus. Dus zijn we naar 45 minuten afgehaakt. Hij had op dat moment nog maar 1/3 van de toer gehad terwijl hij officieel 1,5 uur de tijd had om de gehele toer te doen.
Wij zijn oen zelf maar de rest van de toer gaan lopen. Via de Hanover street en naar de Calston Brigde naar de Bunker Hill monument ( de Naald ).
Daar vandaan zijn we naar de trein opstapplaats gelopen en weer terug naar de camper in Riversite. Daar hebben we getracht met behulp van Tom Tom om een winkelcentrum te vinden. 2 x geprobeerd. Wat denk je altijd betrouwbaar, maar nu dus helemaal niet. Super irritant. Uiteindelijk maar het adres van onze camping ingevoerd en toen kwamen we toch nog al rijdend een winkelcentrum tegen. Veel boodschappen kunnen we niet halen, omdat we morgen laat of overmorgen vroeg in Canada zitten en geen verse artikelen bij ons mogen hebben als we de grens overgaan.

• 02 September 2014 - 17:36

Richard Prins:

Ziet er goed uit!! Goede reis en geniet ervan.