Toronto - Reisverslag uit Toronto, Canada van Jeannetta Ark - WaarBenJij.nu Toronto - Reisverslag uit Toronto, Canada van Jeannetta Ark - WaarBenJij.nu

Toronto

Door: Jeannetta

Blijf op de hoogte en volg Jeannetta

05 September 2014 | Canada, Toronto

Het was een koude nacht en erg lawaaierig, omdat de camping dichtbij een snelweg lag. Rond 10.00 uur zijn we vertrokken naar Toronto. We hadden van de camping een adres gekregen, waar we makkelijk de camper kwijt konden, dit is in Downsview.Daar aangekomen was de parkeerplaats vol en moesten we opzoek naar een andere parkeerplaats in de buurt. Die hebben we gevonden bij Yorkdale Shoppingcentre. Hier is ook een metro opstapplaats.
In Toronto aangekomen, zijn we eerst naar de CN TOWER gegaan. We hebben de iets duurdere entreekaartje gekocht, zodat je ook naar de Skypod mocht gaan. Dit is nog even hoger dan de normale uitkijk plaats. Totale hoogte was 447 meter. We hadden een prachtige uitzicht over de stad Toronto en over het water. De lucht was helaas niet zo helder dat je de Niagara Falls ook kon zien, dat 60 km verderop ligt.
Vervolgens zijn we nog naar de Eaton Centre geweest. Hier liggen de winkels ondergronds. Er zijn 3 metro opstappunten aan deze ondergrondse winkelstraat gekoppeld. 30 km totaal ondergrondse accommodatie.
Door tijd gebrek zijn we terug naar de camper gegaan en rond 19.45 uur gearriveerd bij de KOA camping in Niagara Falls.

Jeannetta

Ik ben Jeannetta van Ark en ga samen met mijn man Gerrit van Ark en mijn broer Gezinus van Houten op vakantie naar Amerika. Ditmaal gaan we de noordwest kust bezoeken.

Actief sinds 23 Aug. 2014