Washington - Reisverslag uit Washington, D. C., Verenigde Staten van Jeannetta Ark - WaarBenJij.nu Washington - Reisverslag uit Washington, D. C., Verenigde Staten van Jeannetta Ark - WaarBenJij.nu

Washington

Door: Jeannetta

Blijf op de hoogte en volg Jeannetta

08 September 2014 | Verenigde Staten, Washington, D. C.

Vroeg richting Washington vertrokken met de bus die een halte had bij onze camping Cherry Hill en die richting de metrostation ging. Uitgestapt bij de metrostation National Mall, dit is de stop dichtbij de Capitol. Daar zijn we als eerste naar toe gelopen, vandaar uit doorgelopen naar de Washington Monument, World War II Monument, Lincoln Monument, Martin Luther King Monument en het Witte Huis. Het was erg indrukwekkend om dit in levende lijve te mogen aanschouwen. We hebben dit allemaal wel eens op tv gezien natuurlijk, maar dat is niet hetzelfde als dit in het echt zelf te beleven.

Jeannetta

Ik ben Jeannetta van Ark en ga samen met mijn man Gerrit van Ark en mijn broer Gezinus van Houten op vakantie naar Amerika. Ditmaal gaan we de noordwest kust bezoeken.

Actief sinds 23 Aug. 2014