Op weg naar Memphis - Reisverslag uit Memphis, Verenigde Staten van Jeannetta Ark - WaarBenJij.nu Op weg naar Memphis - Reisverslag uit Memphis, Verenigde Staten van Jeannetta Ark - WaarBenJij.nu

Op weg naar Memphis

Door: Jeannetta

Blijf op de hoogte en volg Jeannetta

14 September 2014 | Verenigde Staten, Memphis

Op zaterdag 13 september zijn we op tijd weg gereden van de camping richting Memphis. We zijn over de Nachez Trace Parkway gereden, dit was vroeger een gevaarlijke weg waar men van alles en nog wat overheen transporteerde met paard en wagen van de oostkust naar de Mississippi rivier. Toen echter de stoomboot ging varen is deze weg overbodig geworden en is het nu een moderne route voor toeristen. We hebben regelmatig gestopt op de uitkijkplaatsen en hebben ook gelopen naar de Jackson waterval. Het looppad ging behoorlijk stijl naar beneden en ja dan moet je natuurlijk ook weer omhoog lopen. Pfff.. Het was de moeite waard. De waterstroom was door droogte dan niet groot, maar het was wel mooi om te zien.
De Natchez Trace Parkway hebben wij maar voor een klein gedeelte gevolgd vandaag omdat we naar Memphis gaan. Later zullen we deze weg verder gaan afleggen.

• 14 September 2014 - 18:11

Klaas:

Wat maken jullie veel kilometers met mooie uitzichten en zo bekende steden zoals Nashville en Memphis. Leuke video. Geniet ervan en maak eens een foto van de camper.
    groeten Klaas

Jeannetta

Ik ben Jeannetta van Ark en ga samen met mijn man Gerrit van Ark en mijn broer Gezinus van Houten op vakantie naar Amerika. Ditmaal gaan we de noordwest kust bezoeken.

Actief sinds 23 Aug. 2014