Pensacola en Perry - Reisverslag uit Tallahassee, Verenigde Staten van Jeannetta Ark - WaarBenJij.nu Pensacola en Perry - Reisverslag uit Tallahassee, Verenigde Staten van Jeannetta Ark - WaarBenJij.nu

Pensacola en Perry

Door: Jeannetta

Blijf op de hoogte en volg Jeannetta

19 September 2014 | Verenigde Staten, Tallahassee

Op 18 september zijn we rond 9.00 uur vertrokken naar Pensacola, via Highway 98. Dit is een weg dat dicht langs de kust loopt. Schitterend decor en weer vele wegen die over het water heen lopen. We zijn naar een RV camping gegaan aan het strand. Zie foto. Super mooi, maar erg duur 112 dollar per dag.
Op 19 september zijn we ook weer rond 9.00 uur vertrokken naar Perry ook weer via Highway 98. Zeker het eerste stuk waren er vele shops m.b.t. watersport en strandkleding. Ook erg veel huizen die op palen stonden, dit i.v.m. hoog water.

• 20 September 2014 - 06:46

Klaas Van Houten:

Heerlijk aan het strand. Jammer dat je weer verder moet.
    Leuk al jullie verslagen te lezen.

Jeannetta

Ik ben Jeannetta van Ark en ga samen met mijn man Gerrit van Ark en mijn broer Gezinus van Houten op vakantie naar Amerika. Ditmaal gaan we de noordwest kust bezoeken.

Actief sinds 23 Aug. 2014