Cape Coral - Reisverslag uit Pine Island Center, Verenigde Staten van Jeannetta Ark - WaarBenJij.nu Cape Coral - Reisverslag uit Pine Island Center, Verenigde Staten van Jeannetta Ark - WaarBenJij.nu

Cape Coral

Door: Jeannetta

Blijf op de hoogte en volg Jeannetta

20 September 2014 | Verenigde Staten, Pine Island Center

We zijn van Perry vertrokken naar Cape Coral. Deze weg liep dichtbij de kust langs, maar niet direct aan de kust zelf. Hierdoor was de weg in het begin wel een beetje saai, maar later kwamen we door vele kleine plaatsjes heen en dat was wel weer interessant om te zien. Wat een grote auto bedrijven zijn hier gevestigd. Ook zie je natuurlijk erg veel eetgelegenheden. Amerikanen eten al vanaf de ochtend buitenhuis. Verder zagen we vele winkelcentra waarbij je je afvraagt : kan dit wel allemaal uit financieel gezien ? We zijn bij St.Petersburg over een lange brug gereden, die middenin een verhoging heeft, zodat grotere schepen ook onder deze brug door konden. Bij deze verhoging heb je een brug die lijkt op de Erasmusbrug in Rotterdam met staalkabels. Naast deze brug hebben ze aan de oevers een extra brug gebouwd voor vissers, deze brug is ongeveer een mile lang. Speciaal voor vissers. Heel vreemd nog nooit eerder gezien. Het was een prachtige rit.
Op de camping aangekomen konden we niet buiten zitten, omdat er heel veel kleine vliegjes waren en die bijten als grote ! Hierdoor konden we zelfs geen ramen open hebben omdat ze gewoon door het gaas heen kwamen. Dit bleek wel een beetje benauwd aan te voelen en Gezinus heeft toen toch maar een raam open gezet. Hij heeft het geweten, vannacht is hij erg vaak gebeten. De camper zat nu vol met vliegjes.

• 22 September 2014 - 15:50

Klaas Van Houten:

Gezinus wat een domme zet. gaat het al weer?
    Jullie reizen wat af zeg. Brug lijkt op Erasmusbrug inderdaad