naar Miami - Reisverslag uit Everglades Mobile Home Park, Verenigde Staten van Jeannetta Ark - WaarBenJij.nu naar Miami - Reisverslag uit Everglades Mobile Home Park, Verenigde Staten van Jeannetta Ark - WaarBenJij.nu

naar Miami

Door: Jeannetta

Blijf op de hoogte en volg Jeannetta

21 September 2014 | Verenigde Staten, Everglades Mobile Home Park

We zijn zondag van de camping vertrokken richting Miami. We zijn gestopt bij de Everglades om een boottocht te maken met een airboat. Dit is een soort hovercraft, alleen heeft deze boot een grote ventilator achter op, waardoor je makkelijk door de moerassen heen vaart. Zie foto. Super leuke boottocht en tijdens deze tocht hebben we ook Alligators van dichtbij gezien. Om te laten zien wat zo`n airboat voor snelheid in huis heeft, werd er ook even erg snel door het moeras gevaren. Ook hebben we nog de mogelijkheid gehad om een alligator vast te houden. Super cool, Deze alligator was 2 jaar en had een lengte van ongeveer 60 cm.
Met de camper doorgereden door de Everglades naar Miami, wat een mooie rit opleverde. Op naar onze laatste camping van deze reis.

Jeannetta

Ik ben Jeannetta van Ark en ga samen met mijn man Gerrit van Ark en mijn broer Gezinus van Houten op vakantie naar Amerika. Ditmaal gaan we de noordwest kust bezoeken.

Actief sinds 23 Aug. 2014