Tour in de omgeving van Byford - Reisverslag uit Rockingham, Australië van Jeannetta Ark - WaarBenJij.nu Tour in de omgeving van Byford - Reisverslag uit Rockingham, Australië van Jeannetta Ark - WaarBenJij.nu

Tour in de omgeving van Byford

Door: Jeannetta

Blijf op de hoogte en volg Jeannetta

03 November 2016 | Australië, Rockingham

We hebben vandaag met Jannet en John een auto reis gemaakt in de omgeving. We zijn o.a. naar Fairbridge Village geweest. Hier werden vroege Engelse weeskinderen ondergebracht. In die tijd was het niet eens altijd zeker of deze kinderen ook echt weeskinderen waren, maar ze waren wel als zodanig naar Australië gestuurd vanuit Engeland. De woningen waar de kinderen werden gehouden worden nu verhuurd en ook worden daar excursies gehouden. Daarna zijn we via allerlei wegen uiteindelijk in Pilbarra gestopt voor een kop koffie bij Dome Cafe. Daar hebben we ook even WiFi kunnen gebruiken. Vervolgens zijn we via Mandurah gereden, wat een mooie plaats is. Op de terugweg zijn we bij Ann en John gaan eten. Dit is een nicht van Gerrit. Het eten was heerlijk en het was erg gezellig en leuk om Ann en John weer te zien.

• 05 November 2016 - 09:28

Klaas:

Leuk voor Gerrit om zo bij familie weer eens langs te kunnen gaan. Jullie gaan dus langs de kust. Geniet van het strand en de vergezichten.

Jeannetta

Ik ben Jeannetta van Ark en ga samen met mijn man Gerrit van Ark en mijn broer Gezinus van Houten op vakantie naar Amerika. Ditmaal gaan we de noordwest kust bezoeken.

Actief sinds 23 Aug. 2014