Stirling Ranges - Reisverslag uit Lake Grace, Australië van Jeannetta Ark - WaarBenJij.nu Stirling Ranges - Reisverslag uit Lake Grace, Australië van Jeannetta Ark - WaarBenJij.nu

Stirling Ranges

Door: Jeannetta

Blijf op de hoogte en volg Jeannetta

11 November 2016 | Australië, Lake Grace

We zijn vertrokken uit Albany richting Hyden ( Wave Rock ) met de bedoeling om in Hyden te overnachten. Zover zijn we echter niet gekomen. We zijn via de Stirling Ranges National Park gereden. Dit park staat bekent om zijn mooie wilde bloemen tijdens deze periode. We zijn als eerste gestopt bij Bluff Knoll. Dit is de hoogste berg in de Zuidelijke helft van Western Australia. Deze berg wordt door de Aborginals als berg met vele ogen genoemd. Daarna zijn we via een scenic route door de Stirling Ranges gereden op onverharde wegen. We kwamen vlakbij Kendenup uit waar familie van Gerrit woont. Natuurlijk hebben wij hen een bezoek gebracht. De resterende tijd was niet voldoende om bij Wave Rock uit te komen, dus zijn we geëindigd in Lake Grace.

• 13 November 2016 - 01:12

John And Jannet:

Hi lovely travelers. Greetings in JESUS name

We keep up with your travels ,we heard from the Hairs that you called in to their place,
    They said you had a nice time together,keep save enjoy yourself ,and keep your eyes on
    JESUS,,,,,,,,,GOD bless John AndJannet

• 14 November 2016 - 12:59

Jeannetta Van Ark:

No worries John &Jannet, we will take care. Yes we had a short but lovely time with the Hair family. Thanks for the advise to go to them.
    Arrived in Kalgoorlie this afternoon and been to the Super Pit. Even larger than i thought. Everyone advises us only to use the telstra track on the nullarbor if you have GPS with you because the tracks back to the track has no signs, and finding your way to the hwy for fuel could be dificult. Probably we will just go through Norseman.