Port Lincoln naar Port Augusta - Reisverslag uit Port Augusta, Australië van Jeannetta Ark - WaarBenJij.nu Port Lincoln naar Port Augusta - Reisverslag uit Port Augusta, Australië van Jeannetta Ark - WaarBenJij.nu

Port Lincoln naar Port Augusta

Door: Jeannetta

Blijf op de hoogte en volg Jeannetta

21 November 2016 | Australië, Port Augusta

Vandaag verlaten we Port Lincoln en gaan richting Port Augusta. We hadden de intentie om bij Cowell met de veerboot over te steken naar Wallaroo een plaatsje op de nabijgelegen schiereiland. Helaas was de veerboot buitenwerking en moesten we helemaal omrijden via Port Augusta, waar we al in een eerdere reis geweest waren. Tijdens de reis naar Port Augusta waren er niet veel bezienswaardigheden te bewonderen.

• 22 November 2016 - 07:17

Klaas:

Wat een pech dat de veerboot het niet deed maar jullie beleven wel veel met die onverharde wegen en prachtige uitzichtpunten bij stranden. Maar een broedplaats van zeeleeuwen heb ik nog nooit van gehoord. Die soort vogels kende in nog niet. ze kunnen zeker niet vliegen. Veel plezier nog.

• 22 November 2016 - 10:25

Jeannetta Van Ark:

Ze hebben wel van die flappers klaas maar ik heb ze niet zien vliegen. We zullen het maar nursery noemen dan .

Jeannetta

Ik ben Jeannetta van Ark en ga samen met mijn man Gerrit van Ark en mijn broer Gezinus van Houten op vakantie naar Amerika. Ditmaal gaan we de noordwest kust bezoeken.

Actief sinds 23 Aug. 2014