Van Adelaide naar de ferry voor Kangaroo Island - Reisverslag uit Normanville, Australië van Jeannetta Ark - WaarBenJij.nu Van Adelaide naar de ferry voor Kangaroo Island - Reisverslag uit Normanville, Australië van Jeannetta Ark - WaarBenJij.nu

Van Adelaide naar de ferry voor Kangaroo Island

Door: Jeannetta

Blijf op de hoogte en volg Jeannetta

23 November 2016 | Australië, Normanville

Vandaag vertrokken we uit Adelaide richting het zuiden met de intentie om donderdag op de veerboot naar Kangaroo Island te stappen. Aangezien dit in verhouding maar een kleine afstand is, hebben we het heel rustig aangedaan met zoals jullie van ons gewend zijn zoveel mogelijk gebruik makend van de B wegen. We hebben in Yankalilla de VVV kantoor bezocht en daar de veerboot overtocht geregeld voor morgen om 12.00uur onze tijd. Dit heeft ons een besparing opgeleverd van 20% van de prijs. Een soort van vroeg boek korting. We zijn geëindigd in Normanville, waar we een wandeling naar het centrum hebben gemaakt en daarna heerlijk gerelaxt op het strand.

• 23 November 2016 - 17:54

Klaas :

Gaan jullie morgen ook naar kangaroe Island Park of Raptor Domain(roofvogels en reptielen) op het eiland?

• 23 November 2016 - 22:07

Jeannetta Van Ark:

We proberen het heel Kangaroo Island te doorkruisen. Eiland is ongeveer 150 km lang en 50km breed. Er zijn diverse dieren en reptielen in het wild te bewonderen waaronder grote lizards en koalas.
    We blijven er 2 nachten.

• 24 November 2016 - 01:42

Jeannetta Van Ark:

Maar wederom goed geinformeerd Klaas.
    We zullen beide parken ook bezoeken.