Kangaroo Island naar Adelaide - Reisverslag uit Adelaide, Australië van Jeannetta Ark - WaarBenJij.nu Kangaroo Island naar Adelaide - Reisverslag uit Adelaide, Australië van Jeannetta Ark - WaarBenJij.nu

Kangaroo Island naar Adelaide

Door: Jeannetta

Blijf op de hoogte en volg Jeannetta

26 November 2016 | Australië, Adelaide

We zijn naar de veerboot gereden die om 8:30 uur vertrok naar Cape Jervis op het vaste land. We hebben de scenic road genomen aan de oostkant via Victor Harbor naar Adelaide en onderweg nog gestopt bij Hahndorf. Dit is een plaatsje die van oudsher door Duitsers is opgebouwd. Dit kun je nu nog heel goed zien aan de gebouwen. Typisch Duits. Ook wordt er nog steeds Duitse muziek gespeeld in de horeca gelegenheden die er volop zijn. Ook worden er vele Duitse producten aangeboden, zoals braadworst etc. Dit stadje is heel toeristische attractie geworden in Australië. Het was dan ook mega druk op zaterdag. Onze eindbestemming is wederom de Big 4 Adelaide Shores camping. Dit is een grote camping met goede voorzieningen dichtbij strand, vliegveld en onze hotel. Aangezien het nu mooi weer is hebben we besloten om hier de laatste paar dagen te blijven, wat niet volgens plan was, echter na 6600 km rond gereisd te hebben, nemen we nu nog maar gauw een paar dagen strand vakantie.

Jeannetta

Ik ben Jeannetta van Ark en ga samen met mijn man Gerrit van Ark en mijn broer Gezinus van Houten op vakantie naar Amerika. Ditmaal gaan we de noordwest kust bezoeken.

Actief sinds 23 Aug. 2014