Seattle - Reisverslag uit Seattle, Verenigde Staten van Jeannetta Ark - WaarBenJij.nu Seattle - Reisverslag uit Seattle, Verenigde Staten van Jeannetta Ark - WaarBenJij.nu

Seattle

Blijf op de hoogte en volg Jeannetta

04 September 2018 | Verenigde Staten, Seattle

Om 7 uur hadden we afgesproken om dan naar de vertrekhal 2 te gaan om in te checken. Nadat we hadden ingecheckt moesten we nog langs een extra balie daar wij naar USA gaan en daar werden ons nog extra vragen gesteld, zoals of je je eigen koffer hebt ingepakt en of je een pakketje van iemand hebt meegekregen. Daarna hebben we gegeten op Schiphol. De vlucht naar Seattle is goed verlopen en duurde 9 uur en we zijn goed verzorgd. We zijn eerst met de Light Rail van het vliegveld naar het centrum van Seattle gegaan en daarna hebben we het laatste stukje gelopen naar de Paramount Hotel. De kamers waren nog niet gereed en dus hebben we de koffers achtergelaten bij het hotel en zijn gaan lopen naar de Pike Place Market dat gelegen is aan de waterkant. Een “must see” als je in Seattle bent. Hier wordt dagelijks op grote schaal een markt gehouden met veel variatie in producten en items. Het was er erg druk, maar wel gezellig. We waren ondertussen al meer dan 18 uur in touw en dus de vermoeidheid sloeg wel toe. Rond 17 uur waren we weer terug bij het hotel en de kamers waren nu wel gereed. We hebben super mooie kamers. Ze zijn net appartementen maar dan zonder keuken. Morgen gaan we de Camper ophalen.

• 04 September 2018 - 18:59

Simon:

Veel plezier op jullie trip door de states!

• 04 September 2018 - 19:10

Abel Werkman :

Spannend allemaal maar heel veel plezier