Elwha - Reisverslag uit Elwha, Verenigde Staten van Jeannetta Ark - WaarBenJij.nu Elwha - Reisverslag uit Elwha, Verenigde Staten van Jeannetta Ark - WaarBenJij.nu

Elwha

Door: Jeannetta

Blijf op de hoogte en volg Jeannetta

05 September 2018 | Verenigde Staten, Elwha

Rond 10 uur zijn we vertrokken naar het plaatsje Edmonds , waar de Kingston ferry vertrekt. Gelukkig was het niet druk en konden direct als laatste nog mee op de ferry die klaar stond om te vertrekken. Vanuit Kingston zijn we richting Neah Bay gereden, daar vind je een Native American museum over de Makah indianen. We mochten binnen geen foto’s maken helaas. In de museum zag je allerlei gebruiksvoorwerpen die deze indianen maakten .Van het zelf kleding maken tot manden of tassen voor het dragen van groenten/kruiden of water , kano`s , en wapens . Toen zijn we naar onze RV park in Elwha gereden (Elwha Dam RV Resort). We hebben even gekeken waar onze plek zich bevond en toen direct doorgereden naar een restaurant in de buurt. Deze was ons aanbevolen door de eigenaar van de RV park. Hij had gelijk, we hebben heerlijk gegeten in deze klassieke Diner.

Verslag uit: Verenigde Staten, Elwha

Jeannetta

Ik ben Jeannetta van Ark en ga samen met mijn man Gerrit van Ark en mijn broer Gezinus van Houten op vakantie naar Amerika. Ditmaal gaan we de noordwest kust bezoeken.

Actief sinds 23 Aug. 2014