Kalama - Reisverslag uit Kalama, Verenigde Staten van Jeannetta Ark - WaarBenJij.nu Kalama - Reisverslag uit Kalama, Verenigde Staten van Jeannetta Ark - WaarBenJij.nu

Kalama

Door: Jeannetta

Blijf op de hoogte en volg Jeannetta

08 September 2018 | Verenigde Staten, Kalama

De dag begon regenachtig en we zijn rond 9.30 uur vertrokken richting Portland, waarbij wij de route aangehouden hebben langs de kust van Oregon over de Hwy 101. Onze eerste stop was bij Ecola State Park, waar we van een mooie uitzicht hebben genoten over zee en strand en ook hebben we daar een kleine hike gedaan, die kort maar zwaar was, maar wel de moeite waard. Vervolgens zijn we gaan lunchen in Cannon Beach en daarna doorgereden naar Tillamook om over een Three Capes scenic route te rijden. Hier hebben we eveneens mooie zeezicht foto’s gemaakt, daarna doorgereden naar Portland. We hadden een RV park uitgezocht, daar aangekomen, was er helaas geen plek, dit i.v.m. met een race activiteit in Portland dit weekend. Hierdoor waren alle RV parken in de omgeving van Portland bezet. Uiteindelijk zijn we in Kalama ( Washington state ) op een RV park geëindigd. Dit ligt circa 45 kilometer van Portland vandaan. Hier was gelukkig nog 1 plaats beschikbaar. Morgen maar eens kijken of we weer wat dichterbij Portland kunnen komen, zodat we deze stad kunnen gaan bezichtigen.

• 09 September 2018 - 06:43

Simon:

Lekker ruig gebied!

• 09 September 2018 - 12:04

Abel Werkman :

Wat een prachtige foto

• 09 September 2018 - 12:36

Klaas En Henny:

Jullie hebben al heel wat gezien als ik zo de verhalen lees. Van enorme vliegtuigbouwhallen tot de geweldige orka's dichtbij. De rit langs de kust over highway 101 lijkt me ook heel mooi. Jammer dat jullie zo moesten uitwijken voor een overnachtingsplaats. Is Portland niet bekend van een grote speedwaybaan? Veel plezier en geniet van de prachtige natuur en bergen.

• 11 September 2018 - 03:59

Jeannetta Van Ark:

Hi Simon en Abel,
    Ja het is inderdaad een erg ruige omgeving en mooie foto's hebben we kunnen maken van dit gebied. Soms kan een foto niet goed de werkelijk weergeven, jammer genoeg.

Hi Klaas en Henny,
    Ja Gerrit heeft weer een mooie reis in elkaar gezet, daar zijn wij, Gezienus en ik erg blij mee.

Groetjes
    Gezienus, Gerrit en Jeannetta