Central City - Reisverslag uit Central City, Verenigde Staten van Jeannetta Ark - WaarBenJij.nu Central City - Reisverslag uit Central City, Verenigde Staten van Jeannetta Ark - WaarBenJij.nu

Central City

Door: Jeannetta

Blijf op de hoogte en volg Jeannetta

25 September 2018 | Verenigde Staten, Central City

We zijn weer rond 10 uur vertrokken van Fort Collins naar Central City dwars door de Rocky Mountains. Deze weg heet Trail Ridge Road en gaat boven over de bergen. Deze weg is de één na hoogste weg in Amerika. De eerste Visitor Center lag op een hoogte van 2390 meter en vandaar uit begon de weg. We zijn op een hoogte geweest van 3713 meter met de camper. We hebben fantastische uitzichten gezien en gefotografeerd. Super. Op zoveel mogelijke plekken gestopt en genoten van de uitzichten. De wegen waren niet breed maar wel goed onderhouden. Er was redelijk veel verkeer. Daarna hebben we een camping gezocht maar konden die niet zo gauw vinden. Of ze waren gesloten of ze waren vol. Uiteindelijk zijn we dicht bij Denver geëindigd, maar wel op een hoogte van 2700 meter. Op deze hoogte hebben we met het verrichten van inspanningen wel de nodige moeite.

Verslag uit: Verenigde Staten, Central City

Jeannetta

Ik ben Jeannetta van Ark en ga samen met mijn man Gerrit van Ark en mijn broer Gezinus van Houten op vakantie naar Amerika. Ditmaal gaan we de noordwest kust bezoeken.

Actief sinds 23 Aug. 2014