Strasburg - Reisverslag uit Strasburg, Verenigde Staten van Jeannetta Ark - WaarBenJij.nu Strasburg - Reisverslag uit Strasburg, Verenigde Staten van Jeannetta Ark - WaarBenJij.nu

Strasburg

Door: Jeannetta

Blijf op de hoogte en volg Jeannetta

26 September 2018 | Verenigde Staten, Strasburg

We zijn op onze laatste camperreis dag rond 11 uur vertrokken van Central City naar Strasburg (iets buiten Denver). Toch nog maar een bezichtiging ingepland, te weten, de Lookout Mountain Park, Daar vindt je een tweede museum van Buffalo Bill, maar ook zijn graf . Het museum was een aanvulling op het museum van Buffalo Bill in Cody. Buffalo Bill heeft altijd aangegeven dat hij hier begraven wou worden, daar hij vanaf deze Lookout 4 staten van Amerika kon zien: Wyoming, Nebraska, Colorado en Utah. Er komen veel liefhebbers van het Wilde Westen geschiedenis hierheen om het eindpunt van Buffalo Bills enerverende reizen/leven te bezoeken. Daarna doorgereden naar onze laatste camping adres van onze reis. Morgenvroeg moeten we de camper inleveren in Denver en gaan vervolgens naar het hotel in Denver, waar we 2 nachten zullen doorbrengen voordat we terugvliegen naar Nederland.

• 29 September 2018 - 06:10

Klaas:

Jullie zitten wel veel in de geschiedenis met Buffalo Bill, Crazy Horse en zo vele andere figuren zoals Jesse James, Generaal Custers, enz. Je ziet dan ook hoe de indianen zijn weg gejaagd en afgeslacht. Nog veel plezier in Denver.