Denver City - Reisverslag uit Denver, Verenigde Staten van Jeannetta Ark - WaarBenJij.nu Denver City - Reisverslag uit Denver, Verenigde Staten van Jeannetta Ark - WaarBenJij.nu

Denver City

Door: Jeannetta

Blijf op de hoogte en volg Jeannetta

27 September 2018 | Verenigde Staten, Denver

We zijn rond 9:15 uur vertrokken naar Denver City om de Apollo camper in te leveren. We hebben tijdens onze reis problemen gehad met de voorbanden die aan de zijkant erg afgesleten waren. Deze banden waren dus niet goed uitgelijnd. Na contact met de helpdesk konden we de banden vervangen en hebben we dit in eerste instantie zelf betaald, al had dit niet perse gehoeven. Ook hebben we tijdens de reis water lekkage gehad. Hiervoor hebben we van Apollo een tegemoetkoming gekregen van $ 100. Dit was erg schappelijk. We zijn vanuit de Apollo depot vertrokken met de bus naar het hotel Teatro. Dit is een hotel in de binnenstad van Denver op de 14th street. De hoofd winkelstraat is op 16th Mall street. Dus lekker dichtbij. We zijn als eerste naar de Visitor Center gegaan. We hebben tijdens onze reis al heel veel museums gezien en dus wouden we nu wel wat anders. Dan wordt het wel heel lastig in Denver City. We zijn naar een mall geweest, waar zich ook een sportbar bevindt. We hebben ook een heel oud hotel bekeken. We mochten op de de eerste 2 verdiepingen vrij rond lopen en alles bekijken. Leuk om dit oude gebouw te bewonderen. Daarna hebben we de State Capitol gebouw bekeken. Dit is een verkleinde versie van het Capitol in Washington.