Denver - Reisverslag uit Denver, Verenigde Staten van Jeannetta Ark - WaarBenJij.nu Denver - Reisverslag uit Denver, Verenigde Staten van Jeannetta Ark - WaarBenJij.nu

Denver

Door: Jeannetta

Blijf op de hoogte en volg Jeannetta

28 September 2018 | Verenigde Staten, Denver

Na een goede nachtrust in dit super hotel in Denver, met wel de duurste ontbijt die we waarschijnlijk ooit genoten hebben, zijn we tegen 11.00 uur de stad Denver ingetrokken. Zoals eerder gezegd, niet een stad waar je als toerist veel te zoeken hebt als je het achterland en de directe omgeving al hebt bezocht met de auto. Nadat we een uur of 5 rond gedoold hebben door de stad, zijn we teruggekeerd naar het hotel. Het weer is vrij frisjes vandaag, te weten 16 graden. (gisteren 27 graden en morgen 32 graden verwacht) Zeer wisselvallig dus, maar wel droog. De koffers maar alvast ingepakt voor zover mogelijk en klaar voor de vlucht morgen naar Schiphol. Verder nog vergeten te melden dat wij met onze camperreis een totale afstand van 6328 kilometer hebben afgelegd.

• 29 September 2018 - 13:05

Roel :

Leuk dat jullie weer terugkomen Gezinus heb je zim om 11 januari mee te gaan naar Oostenrijk St.Hjohannn als wandelbegeleider? van 11 tot 20 januari

Verslag uit: Verenigde Staten, Denver

Jeannetta

Ik ben Jeannetta van Ark en ga samen met mijn man Gerrit van Ark en mijn broer Gezinus van Houten op vakantie naar Amerika. Ditmaal gaan we de noordwest kust bezoeken.

Actief sinds 23 Aug. 2014