Miami - Reisverslag uit Miami, Verenigde Staten van Jeannetta Ark - WaarBenJij.nu Miami - Reisverslag uit Miami, Verenigde Staten van Jeannetta Ark - WaarBenJij.nu

Miami

Door: Jeannetta

Blijf op de hoogte en volg Jeannetta

22 September 2014 | Verenigde Staten, Miami

Koffers ingepakt vanochtend en camper schoongemaakt. Camper vervolgens ingeleverd bij Cruise America alleen was dit bedrijf niet makkelijk te vinden, zelfs niet met TomTom. Totaal afgelegde kilometers tijdens deze vakantiereis bedroeg 7.750 km. Met de taxi zijn we naar onze hotel gereden, waar op dat moment 1 kamer gereed was. Koffers in deze kamer achtergelaten om vervolgens rond te gaan wandelen in de buurt van het hotel. Onder anderen de bekende Ocean Drive afgewandeld. Dure auto`s rijden hier langs en vele eetgelegenheden zijn hier gevestigd. Na een paar uur rond gekeken te hebben zijn we teruggegaan naar hotel waar ik nog even het zwembad ben ingedoken. Later die dag zijn we door de Lincoln Road gelopen. Dit is een winkelstraat met dure winkels een soort PC Hoofdstraat en ook hier heb je vele restaurants. Morgen gaan we hier maar even weer naar toe. 24 September vliegen we eerst naar Houston om daar over te stappen voor de vlucht terug naar Schiphol.

• 23 September 2014 - 18:28

Juliet :

Leuk om te lezen dat jullie het erg naar jullie zin hebben daar en al heel veel hebben beleefd/gezien! Geniet nog even van de laatste dagen! X arjan en juul

Jeannetta

Ik ben Jeannetta van Ark en ga samen met mijn man Gerrit van Ark en mijn broer Gezinus van Houten op vakantie naar Amerika. Ditmaal gaan we de noordwest kust bezoeken.

Actief sinds 23 Aug. 2014