Margaret River - Reisverslag uit Margaret River, Australië van Jeannetta Ark - WaarBenJij.nu Margaret River - Reisverslag uit Margaret River, Australië van Jeannetta Ark - WaarBenJij.nu

Margaret River

Door: Jeannetta

Blijf op de hoogte en volg Jeannetta

06 November 2016 | Australië, Margaret River

Na afscheid te hebben genomen (en de belofte om terug te komen een volgende keer) zijn we om 8:45 uur vertrokken van Jannet en John’s huis. Van Byford richting Margaret River. Wij hebben een hekel aan snelwegen en rijden het liefst over scenic routes, maar dit is niet altijd geheel mogelijk. We zijn daarom eerst over de South Western Hwy en via de Bussell Hwy terecht gekomen op de scenic route Caves Road. Hier hebben we de Ngilgi cave (grot) bezocht. Mooi ! We gingen met de gids naar binnen en de gids legde verschillende dingen uit en omdat de ingang ook de uitgang was liet ze ons alleen de grot verder bekijken. Boven in de grot was nog wel een medewerkster die nog verschillende dingen uitlegde en tevens konden de kristallen voelen. Dat was erg indrukwekkend. We zijn toen naar de Riverview Tourist Park in Margaret River gereden en zijn daar op de camping gaan staan. Om nog wat extra beweging te krijgen, zijn lopend naar een restaurant in het centrum van Margaret River gegaan. Dat bleek toch wel heel erg heuvelachtig, maar goed, wel even lekker om een wandeling te maken. Tijdens de wandeling werden we aangesproken door een mevrouw die net thuis was gekomen.
We raakten aan de praat en ze gaf ons een wegenkaart van de Caves Road. De wegenkaart hadden we al, maar het was goed bedoelt, dus beleefd maar aangenomen. Heel bijzonder !