Tree Top Walk - Reisverslag uit Denmark, Australië van Jeannetta Ark - WaarBenJij.nu Tree Top Walk - Reisverslag uit Denmark, Australië van Jeannetta Ark - WaarBenJij.nu

Tree Top Walk

Door: Jeannetta

Blijf op de hoogte en volg Jeannetta

08 November 2016 | Australië, Denmark

We zijn vanochtend eerst naar de Gloucester Tree gereden. In deze boom kun je ook weer klimmen. de top ligt hier op 53 meter hoogte. Verschillende mensen deden dit, maar wij deze keer niet. Vandaar uit reden we naar Windy Harbour. De toegangsweg was heel bijzonder omdat er ineens geen bomen meer stonden, alleen nog lage begroeiing. We hebben even op het strand rond gekeken en daarna doorgereden naar Mandalay Beach. Dit was een prachtig mooie strand met het scheepswrak Mandalay waar het strand zijn naam aan te danken heeft. Je kunt dit scheepswrak niet altijd zien i.v.m. met eb en vloed. Het was eb, dus wij konden hem gelukkig wel zien. Hierna doorgereden naar de Valley of the Giants in Walpole om hier de Tree Top Walk te doen. Dit is een zwevende metalen ophangconstructie, waar je overheen kunt lopen. Deze constructie brengt je langs de toppen van de Tingle bomen. Super gaaf. Dag geëindigd in Denmark. Inmiddels 1000 km afgelegd.

• 09 November 2016 - 03:33

John Wieske:

Hello llovely family Greetings in our SAVIOUR

I am so sorry about The cold weather,you may have to buy extra blankets just to be
    Comfortable at night ,
    There are plenty of OP SHOPS in Albany ,where you can buy cheap stuff,
    Anyway enjoy yourself ,and rejoice in your CREATOR
    We have a daughter and her family living close to the Stirling Ranges ,on a hobby farm
    You could call in and say Hello ,on your way to WAVE ROCK ,a lovely family ,they would
    Really make you Welcome ,,,,,,,,,if you are interested let us know ,and we will message you
    Their address. Anyway GOD bless ,,,and till next time ,,,John and Jannet

• 10 November 2016 - 10:33

Jeannetta Van Ark:

Thanks John and Jannet

Please message her address and we will try and fit it into our daytrip on Friday when we travel up to the Wave Rock.

Which daughter lives over there ?

We've seen a lot allready and its dry weather so far. cold but dry.