Aankomst in Ceduna - Reisverslag uit Ceduna, Australië van Jeannetta Ark - WaarBenJij.nu Aankomst in Ceduna - Reisverslag uit Ceduna, Australië van Jeannetta Ark - WaarBenJij.nu

Aankomst in Ceduna

Door: Jeannetta

Blijf op de hoogte en volg Jeannetta

18 November 2016 | Australië, Ceduna

Op 18 november zijn we in de regen naar een uitkijkpunt gereden “the Head of the Bight”. Het regende erg hard, maar in Holland zijn we dit gewend. Dit was het mooiste uitkijkpunt van de kust vonden wij. In bepaalde jaargetijden zwemmen de walvissen hier heel dicht bij de kust langs met hun jongen. Daar vandaan zijn we naar Fowlers Bay gereden. Hier heb je hele hoge duinen van zand en een 1100 meter lange jetty (pier). Hier kun je van mei tot oktober ook walvissen spotten. Daarna doorgereden naar Ceduna, onze eindbestemming van de dag.

Jeannetta

Ik ben Jeannetta van Ark en ga samen met mijn man Gerrit van Ark en mijn broer Gezinus van Houten op vakantie naar Amerika. Ditmaal gaan we de noordwest kust bezoeken.

Actief sinds 23 Aug. 2014